miracveannesii Merhaba kizlar şöyle bişey sorucam oğlum 29 aylık hemen evimizin yanindada çok iyi bir anaokulu var aslında ben bayadir oyun grubuna göndermeyi düşünüyordum açıkçası okul için küçük ama ortamı falan görünce acaba okulami göndersem diye düşünmedim değil 20 ye yakın öğretmen var birebir ilgileniyorlar ve özellikle akran zorbaligina karşı çocuklara eğitim veriyorlar hayır demeyi falan öğretiyorlar yani ingilizce falan öğrencek sabah 8 akşam 4 ama ilk başlarda alışma sürecinde istediğim saatlerde goturebiliyorum açıkçası evde etkinlik yaptırıyorum ama ben nereye kadar yaotiricam yani ona ne kadar bişey katabilirimki hem okulda çocuklarlada kaynasir Diye düşünüyorum oyun grubuda haftada 3 gün 2 şer saat cuma cumartesi oda mantıklı karar veremiyorumm yaa çok küçük geliyorr kıyamıyorum
elisa2705 miracveannesii Kızım 33 aylık oyun grubuna götürüyorum seneye kreşe vermeye düşünüyorum dediğiniz gibi bencede küçük imkan varsa biraz daha anne yanında kalmalılar
Rwerdst miracveannesii 9. Aydan beri oyun grubuna gidiyor oğlum. 27. Ayda okula yazdırdım. Şuan 30 buçuk aylık. Bence okula yazdırın :) Hastalık oyun grubunda da oluyor malesef kaçarı yok
kimbumadam miracveannesii Valla fiyat olarak aynı denk geliyor tam gün fazla olabilir ama yarım gün gönderin derim yakınmışta
mamabear_ miracveannesii kreş iyi olabilir ama 8-4 bence çok fazla özellikle çalışmayan bir anneyseniz hiç gerek yok.
miracveannesii elisa2705 Evet bende öyle düşünüyorum 1 sene daha beklemek. İstiykrum açıkçası ama okul İzmir’de en iyi yerlerden biri ve hemen evimin yani o yüzden kararsız kaldım zaten yarım gün ayarlayabilirsem yarim gün gondericem olmazsa oyun grubuna götürürüm yine aynı yere yorumunuz için sagolun
Ezgi0808 Bencede 1 sene daha oyun grubu, kurslar, aktiviteler vb gecirmek daha mantıklı. Sonucta hayatları boyunca okula gidecek bu çocuklar… bir de sınıflar en az 9-10 kişi kış döneminde salgın sezonu kreşlerden uzak durmak lazım
ftmylm Daha çok küçük 8-4 kreş için salgınlar bir yandan hastalanmaktan devam edemiyorlar zaten yazık… oyun grubu daha mantıklı
miracveannesii kimbumadam zaten yani anlasabilirsek yarım gün kendi istediğim saatlerde götürmek istiyorum normalde yarım gün yok çünkü ama götüreceğim okul çok iyi onyuden kararsız kaldım zaten ama yarım gün olursa yarım olmazsada oyun grubuna goturcemm gibi teşekkür ederim yorumunuz icin
miracveannesii mamabear_ evet bende o yüzden kararsızım şimdi evdeyim çalışmıyorum o kreşe giderse çalışmak isterim illaki ama tam gjn çok fazla geliyor muhtemelen yarım gün ayarlayabilirsem yarın gün gondericem olmazsa oyun grubuna gönderirim hemen evimin yanında okul İzmir’de en iyilerden biri değerlendirmek de istiyorum açıkçası o yüzden kararsizdim yorumunuz için sağolun
ahsenyy miracveannesii 8 - 4 aşırı fazla ciddi ayrılık kaygısı yaşar ihtiyacı olan yaş grubu tamamen anne çalıştığım anaokulunda oğlum 28 aylıktı başka sınıfa verdim çok ciddi kaygılar yaşadık oyun grubu yaşı ve gelişimi için şuan çok daha uygun daha anne kuzusu biraz daha bekleyin derim ben
miracveannesii ahsenyy Evet banada çok küçük geliyor göndereceğim okul çok iyi İzmir’de en iyi yerlerden biri ve hemen evimin yani ondan değerlendirmek istedim açıkçası ama yarım gün kendi istediğim saatlerde ayarlayabilirsek o şekilde yapıcam yoksa oyun grubuna veririm tam gün gecrenten çok fazla çünkü
miracveannesii Ezgi0808 Ev gibi anaokulu Mendereste siz nerde oturuyorsunuz yakinsak tanışırız belki😄