Arkadaşlar selam. Buraya defalarca bebeğimin uyku sorunuyla ilgili post açtım. Sizlere bir sorum olacak. Kızım doğdu doğalı uyku sorunu var. Geceleri çok fazla kalkan bir bebek. 22 aylıkken yani yaklaşık 5 ay kadar önce emzirmeyi sonlandırdım. İlk 2 ay kadarlık süreçte geceleri 1 kez kalkarken, bu 1 kez kalkmalar zamanlar 2-3-4-5 diye artarak devam etti. 2 yaş uyku gerilemesi yaşıyor ondan oluyor herhalde, uykuya direnmede var zaten diye düşündüm. Geçici bir şeydir dedim ama zamanla daha kötü bir hal almaya başladı. Yeni doğan bir bebekten bile daha kötü gece uykuları var. Gündüz uykuları iyi, çünkü hem gece uyumuyor hem de sabah 6 da kalkmaya başladı. Bugün gece uykusu çok bölünüyor diye öğlen uykusuna direnmesine izin vermeden saat 12.30 ‘dan önce yatırdım. Normalde direne direne 13.00 dan sonra uyuyor. Öğlen uykusundan 2 saat sonra uyandırdım. akşam yatmadan banyo yaptırdım, karnı tok, odasını havalandırdım. Ve çok yorulduğu için mi gece çok uyanıyor diye normal uyuttuğumdan yarım saat 40 dk daha erken bir saatte yatırdım. Saat 21.00 olmadan uyudu. Ama 22.15 te yine uyandı. Ve çığlık çığlığa uyanıyor. Sanki yeni doğan bir bebek de emmeye kalkıyor gibi. Artık gece kalmalarından çok usandım. Bu Arada son 1 ayda aynı anda 5 tane diş çıkarma süreci oldu. Ama dişlerin çoğu patladı ve ucu göründü. Uyanmalarının sebebinin diş olduğunu düşünmüyorum. Acaba gece terörü mi yaşıyor, bu gece terörü nasıl bir şeydir, ne zaman geçer ne yapmalı. Bilen, yaşayan var mıdır ? Bu arada sorulabilir diye yazmak istiyorum : kızımı sallayarak uyutuyorum