incirreceli_06 tabi zor. Disiplin, çaba, müziğe olan sevgi, azim bunların hepsi olmalı. Erken başlatıp çocuğunuzu soğutabilirsiniz. Benim gittiğim hocaya 4-5 yaşındaki çocuklarını getiren ebeveynler var, anlatıyorum diyor daha erken zor diye, anlamıyorlar çoğu, bir de 1 saat ücret alıyor, çocuklar 20 dk sonra sıkıldıkları için çalmak istemiyor, 20 dk daha zorluyorum, erken çıkınca da 1 saatlik ücret aldın diyormuş. Dersi 30 dk yapalım deyince de kabul etmiyor, benim çocuğum zeki falan siz niye böyle muamele yapıyorsunuz gibi yorumlar yapıyor diyor.