Hanımlar nisan mayıs ayında başlamayı düşünüyordum ama doktor başlamamı istedi. Kabızlık problemi yaşadığımız için. İkinci gündeyiz. Lazımlığa oturuyor oturuyor kalkıyor iki dakika sonra çiş yapıyor. Ama bugün ilk kez yapınca anne çişim geldi dedi. Gece de bez takıyorum. Kitaplar aldım. Şarkılar söylüyoruz. Ne önerirsiniz? Erkek çocuğu bu arada ve baya konuşuyor anlatabiliyor. Bugün bir makine çamaşırı çıktı. Adana dayız ama hava yine de soğuk. Sürekli yıkıyorum. Hasta olacak diye korkuyorum.Deneyimli olanlar lütfen yardıma ihtiyacım var.