iyi aksamlar arkadaslar kizim 11 aylik ve cocukluk cagi egzemasi teshisi konuldu. antibiyotik kremler kortizonlar ve bol bol bioderma atopik dermatit krem ile nemlendiriyorum ama asla tamamen gecmiyor ve cok kuru cildi zaman zaman da tekrar alevleniyor kizarikliklari. basina gelen ve onerisi olan var mi nasil kurtulabiliriz bu illetten:(