Arkadaşlar benim bu yaşıma kadar hiç tiroid sorunum olmadı şu an 4aylık bi bebeğim var emziriyorum demirime ve Alt’ye baktırmak için asmde kan verdim ebe sağolsun bütün testleri istemiş tesadüfen Tshın da aşırı düşük olduğunu gördüm. Doğum sonrası böyle olabildiği söyleniyor yaşayan var mı ilaç kullanmak gerekir mi. Bebeği bırakıp doktora gidemedim bi türlü
Tsh 0.01
T3 ve T4 de artmış 😕
Sadece bu da değil alt değerim de gittikçe artıyor 129lara çıktı neden oluyor anlamıyorum bütün takviyeleri bıraktım 40 gün oluyor