Arkadaslar merhabalar kizimda gecmeyen 2 aydir bir oksuruk vardi. Ust solunum enf sonra. Gecmeyinxe tahlil yaptirdik total ige 327 cikti. Akar ve tozdan kacincaksiniz diyerek bir suru sey anlatti tabi dr. Daha onceden zyretec iciyoduk. Onu biraktirip aksamlari yogurtla zespira karistir ver dedi birde chamber ile flixotide. 10 gunluk bir tedavi ile oksuruk kesilcek dedi. Sonrasida hazirana kadar koruma yapcaz dedi. Uzun lafin kisasi bana pekte bi degisiklik olmadi gibi geliyo suan acaba erken mi konusuyorum yasayan bu ilaclari kullanan ise yarayan arkadaslarim varmidir burada tecrubelerinize ihtiyacim var ne olur🙏🏻