nnoktaa Jet hızıyla uzayan tırnaklar.. oğlum 25 aylık. Anam zaten 2 yaş sendromu gümbür gümbür uğraşıyoruz. O hengamede bir de çimdikliyor pençelerini geçiriyor sanki. Her kıstırması bir çizik. Ayak tırnakları doğduğundan beri kıvrık. Doktora gösterdim nemlendirici sür elinle düzelt gibi bi şey dedi. O tırnağı bir türlü düzeltemedim. Artık çoraplarını yırtmaya başladı. Manikür pedikürcü bulsam da götürsem çocuğumu yaa 😅 bi benim oğlum mu böyle tırnaklı acaba 😂😂😂
Pamukhanim_ nnoktaa ayakları değil ama elleri ret hızıyla uzuyor birde emerken o eller vücudümda heryerimi çiziyor cimciriyor 😅
Dedektifgadget nnoktaa benim kızımda öyle hemen uzuyor zor kesiyorum ayakları çabuk uzamıyor . Birde her şeye dokunuyor siyah oluyor hemen kesmesem mikrop kapar yani o kadar uzuyor hemen bizimde baş ayak parmaklar kenara doğru uzuyor
3kedili2bebekli nnoktaa ay benimkilerin de öyleydi ayak tırnakları travazol önerdi doktor kullandım çok işe yaradı
ebruuyildizz nnoktaa özellikle tırnağının kenarı ertesi güne hemen cam gibi keskin bir şekilde uzuyor ya kaç defa çizilmiş suratla gezdim 🤦🏻♀️😂
Aklimideliricem Benimkilerin ayak tırnağı uzamıyor ya sadece baş parmaklarınınkini kesiyorum diğerleri hiç uzamadı benimde öyle olur hiç uzamaz 😂 el tırnakları gerçekten hızlı uzuyo ve gerçekten kesici alet gibi djsjdjjd
nnoktaa Aklimideliricem ay ayak tırnağının uzamaması da büyük nimet bence 😂 bu ara yanağımdan makas alıp fıstık yapıyo. Tırmalanıyorum 😂😂😂
Retzja Tırnaklarında kıvrıklık yok ama oğlumun el-ayak tırnakları ciddi anlamda hızlı uzuyor 🥲 21 aylık, 1 haftada sanki 1 hafta önce kesmemişim gibi uzuyor 😂 Saçları da aynı şekilde, gür ve çok hızlı uzuyor.
nnoktaa Retzja ay bizim saçımız hala yok 😂 2 yaş. Gerçi benim de saçım çok ince tellidir saçı bana benzemiş zaaar 😂😂😂
nnoktaa Pamukhanim_ emzirirken ona ayrı sinir oluyordum ben de. Eline bi tane patlatasım geliyordu ahdjahhshahahaha ama tabii ana yüreği yapma çocüğüümmmm 😂
nnoktaa Dedektifgadget ay evet ya o tırnak aralarının dolması. Sanki pismişim de çocuğu temizlemiyormuşum gibi hissettiriyor 😂😂😂
nnoktaa 3kedili2bebekli aaaa bak onu hiç düşünemedim ben bi deneyeyim. Çinko eksikliğinden olabilir demişti canım kankam chatgptciğim. Çinko da kullandık değişen bir şey olmamıştı 😬
nnoktaa ebruuyildizz gebelikte başlıyor şiddete maruz kalışlarımız 😂 tekmelerle başlayıp ısırılmalar tırmalanmalar çatttt çuttt tokatlar 😂😂😂😂 mağduruz da mağduruuuzzz 😂
Pamukhanim_ nnoktaa ay benim ruhum sıkılıyor böyle her yerimde geziniyor elleri emzirirken ayy diye bağırasım geliyor
Dedektifgadget nnoktaa o zaman çok utanıyorum valla biri severken denk gelirse diye 😂😂kendimde öyleyim tırnaklar kısa olacak
3kedili2bebekli nnoktaa ona sormak aklıma gelmedi ama nedense travazol iyi geliyor mantarı falan da geciriyormus ☺️
oylesinebiri__ nnoktaa benim ki mıncık mıncık yapıyor beni 😂😂 birde iki tırnağın arasına derimi sıkıştırıp bastırıyor her yerim tırnak izi özelikle boynum 😂 tırnak uzaması iyiymiş aslında gelişim açısından
ebruuyildizz nnoktaa biraz daha böyle devam ederse darp raporu alıp hakkımı savunacağım yeter çektiklerim 😂😂😂
nnoktaa Pamukhanim_ seni çok iyi anlıyorum. Bi iki kez ay tamam yeter bitti bu kadar emdiğin dedim sonra yüzüme bakınca tamam ama annem lütfen elin kolun dursun demiştim 😂😂
Pamukhanim_ nnoktaa 🤣😅 bende diyim bakalım şuan hasta eli kolu kalkmıyor ama iyileşince yine devam eder