Öncelikle herkese merhaba oğlum 7 yaşında doğduğundan beri sık enfeksiyon geçirir ama hiç hastane yatısı olmamıştı bu seneye kadar bu sene mart ayında İnfulenza b geçirdi ve hastaneye yatmak zorunda kaldı kanda ck değeri 4 binlere yükseldi hemogram da kan değerleri düştü çok şükür ki hastalık sonrasında düzelmişti ve imfulenza ya bağlı viral miyozist denmişti ck yüksekliği içinde çünkü bacaklarına vurmuştu 2 gün topallayrak yürümüştü ondan iki ay sonra rota geçirdi onu bukadar ağır atlatmadı ama yine hastane yatısı oldu tabi bukadar üst üste ağır enfeksiton olduğu için biz Hemotoloji ve çocuk immünoloji bölümüne götürdük orada yapılan tahlillerde bir sorun yok tu o dönem dalakta hafif bir büyüme ve Mezanterik lenf nodu vardı batın usg de ama devlette dalak boyu normal çıkıyordu özelde hafif yüksek sonrasında aralık ayının başında ise karın ağrısı ile 180 crp ile yine hastane yatışımız oldu bi sebep bulunamayınca karındaki Mezanterik lenf iltihabı dendi oda hastane yatısı sonrası dğseldi ve taburcu olduk aradan 2 hafta geçti Rsv virüsü oldu çocuk ama ağır geçirmiyordu Rsv pozitif çıktıktan 3 gün sonra ani ateşle tekrar hastaneye gittik ve gene yatış yapıldı tekrardan kan degekeri dibe vurmuştu 8 güne yakın hastanede yattık ve bu sefer Rsv negatif İnfulenza a ve b testi pozitif ti hatta yatış süresince bi çok şeyden şüphe edildi yine kan değerlerinden dolayı ve yine ck değeri 6 bin küsürlere fırladı her İnfulenza olduğunda kandaki kreatin kinaz değeri yükseliyor ve enfeksiyon bölümünde yatışımız oldu değerler düzelinde taburcu edildik ve polikinlik kontrolü için gittik kan alındı enfeksiton doktoru kontrol kanı aldı çok bi sıkıntı yoktu ama bu hafta gittiğimizde ck sına bidaha bakalım dedi ck düşmüş ama hemogramda wbc değeri 14 çıkmış lym yüksek plt yüksek tabi ilk kontrolde de wbc normaldi plt 600 lerdeydi ly yine yüksekti doktorda hasta mı dedi hayır dedim 3 hafta sonra geldiğinizde tekrar hemogramda bakalım dedi tabi bize immünolojiye tekrar gidin ve çocuk metabolizmaya gidicektiniz dedi her imfulenza da ck yükselmesi enden araştırılsın ve bukadar ağır neden geçiriyor bakılsın dedi immünolojiye gittim kan alındı 1 ayı bulur çıkması dendi metabolizmaya daha randevu bulamadım bu ay enfeksiyon bölümü usg istedi o çekilicek ve verem savaşta test verilicek daha öncede vermiştik temizdi ama son çıkan hemogram beni endişelendirdi ve bi anne olarak ister istemez korkuyorum lütfen bu yaş grubunda çocuğu olan anneler sizler böyle bir durum yaşadınız mı sonuç ne oldu bu yaşta üst üste ağır enfeksiyon kapması normal mi ve son çıkan hemogram değerleri beni çok korkutuyor