mombabe 9 aylik benim bebeğimde böyle ya, o kadar üzülyrmki🥲büyüynce düzelir diyordum sizin postunuzu gördüm🥲benim de bebeğim dışarıda bize tepki vermiyor, evde babasi işden gelince gülüyor seviniyor gidince ağlıyor ama parktda görümce sifir tepki🥲küçük diyecekszn ama bilmiyorum, sizde tv kaynakli ola bilir ama , diğer davranislari nasil, komut aliyormu? Sizinle iletişimi varmi?