alparslanmomms Kızlar birçok yatırımcı elinizdeki altını bozdurup gayrimenkule yatırın diyor. Sizce ?
beyazzkuguu alparslanmomms altının sonu yok ihtşyacınız varsa alın bence kira vermekte mantıklı değil
pinar61 alparslanmomms ev fiyatları da çıkacak çok diyolar bilmiyorum herşeyin hayırlısı mi diyim ne diyim ama hayırlı da görünmüyor hiç
simseklivekalpli alparslanmomms ev fiyatları bu oranda artmayacak. Bekleyin derim daha yükselecek altın aceleniz yoksa
zynprvlfsn alparslanmomms Nisan ayında evimi alırken 500 grama yakın altın bozdurduk, o zaman altını bozup evimi almasaydım, şu an alamazdım, nasıl altın yükseliyorsa ev de yükseldi.
alparslanmomms pinar61 evet ev fiyatları da artacak ne yapacağım şaşırdım . Biraz daha beklersek ya altın iyice yükselecek evi rahatlıkla alacağız ya da evlerde artacak ortada kalacağız 🤣
selinkkk Ben kiradayım ev almayo düşünüyorum ama biraz bekleyeceğim on bini göreceğine eminim ama baştan söyleyim düşüş olacak ha 1 ay içinde olur ha 2 hafta içinde bilemem Ama 4-5 aya kadar on binli rakamları görürüz
beyazzkuguu alparslanmomms evet ama sonu yok ki bununda 1 sene sonra da yükselecek yeterli kazanç elde ettiyseniz evde bir yatırım
simseklivekalpli alparslanmomms o konuyu finans uzmanları bile diyemiyor artık. Düzeltme illaki olacak hep yükseliş trendinde kalmaz ama ne zaman artık grafikle falan olacak konuları geçti. Dünyanın karışıklığı yüzünden artıyor altın
alparslanmomms simseklivekalpli 2026 nın ilk 6 ayında yükseliş olacakmış sonrası hep sabit gider diyorlar ufak inişler çıkışlar olurmuş altında . Bakalım hayırlısı olsun
handan36 alparslanmomms eviniz yoksa kesinlikle ev alın altın yükselebilir düşebilir ama gayrimenkul her zaman değerli
handan36 alparslanmomms mantıklı olan ev daha önemli gerçekten kiracı olmak çok zahmetli daha çok zarar kira ödüyorsunuz her ay. Hayırlısı olsun sizin için inşallah 🌸🙏🏻
Asyaveannesi04 alparslanmomms gram altın 10 bini görecek ama hemen ev alma niyetiniz varsa bulduysanız alın, çünkü kiracı olmakta ayrı zor