Merhaba,benim de bebeğimde uzamış sarılık vardı. Doğumun 5.günü 24 saat fototerapi aldık. Sonra değer düşmedi arttı 10.gün 18.5 la tekrar fototerapi aldık.Doktorumuz metabolizmasal kaynaklı olabilir dedi .Kan ve idrar örneği alındı hiçbir şey çıkmadı.Anne sütü sarılığıymış 1.5 aylık olduğunda geçti.