Yani ben bişi yaptım ama 😃 ev içi aşırı kopmalar yaşadığım için biraz araştırdım eski modem de yapıyormuş yenisine geçmek için bakarken (internet de ttnet) sorun olmasın diye Telekom’un sitesinden baktım. Peşin alacakken vazgeçtim taksitli fiyatı da aynı diye taksitli sipariş verdim. Aradım kiralama değil benim oluyor dimi diye evet dediler. Sonra kargoya evraklarınız teslim edildi ek evrak istenirse tamamlayıp kargoya verirsiniz gibi bir mesaj gelmiş ama ne evrakı isteyebilirler ki? Sonrasında aldığım modemin adını bile göremedim ama hiç böyle bi ise girişen oldu mu?