Herkese merhaba, bebeğimin doğuştan sağ ayağında içe dönüklük vardı. Doktor kontrolleri oldu, Pev denildi, sonra pev değil denildi, bu arada alanında uzman üç çocuk ortopedi prof. doktor, bir de fizyoterapist gördü. Biraz süreç karışık geçti derken bugün doktor ayağını alçılamaya karar verdi. Normalde hiç yerinde durmayan yürüyen bir evlat olduğu için şu an yürüyemiyor (üstüne basabilir dediler ama alçı pozisyonunda bu biraz sıkıntı), en az iki hafta duracak ayağında. Hem moral olarak çökmüş durumdayım hem de evladım için iki hafta nasıl geçecek endişeleniyorum. Yürüyen bebekte alçı deneyimi olan anneler yazarsa çok sevinirim.