Kızlar bebeğimin kakası normalde hep sarıydı ama üç hafta önce yeşile döndü ağızda sanki bişi var gibi çiğniyor uyumuyor resmen ne gündüz ne gece uyumuyor çocuk. Dün hastabeye götürdüm kan idrar kaka tahlili istediler benim bebek maalesef kaç saat ne idrar ne kaka yapmadı onu veremedik eve geldik doktor uyumamasiyla ilgili bişi de demiyor kalbinde de ufurme varmış masum gibi gözüküyor dedi kardiyolojiye sevk etti. Chatgpte de araştırıyorum inek sütü protein hassasiyeti diyor. Siz de bu durumları yaşayan oldu mu? Niye uyumuyor gözlerinden uyku akıyor ama ağlayarak uyanıyor uykuya direniyor resmen çok yoruldum bittim ben. Anlayamıyorum artık 🥺😔