sevdanur42 Ek gıdaya geçince bu sıkıntı oluyor genel olarak bizdede olmuştu. Biraz sıvı besleyin, özellikle kuru kayısı suyu içirin aç karnına bize iyi gelmişti. Kaynatın yani suyunu içirin, kendisinide püre halinde yedirmeye çalışın. Bünyeleri alışmaya çalıştığı için oluyor böyle. Geçmezsede zaten şurubu vs var hallolur