maryzeyn ben birinci ayından sonra başladım.abisini erken uyuttuğum için onu da ses yapmasın,abisini uyandırmasın diye alıştırmaya mecburdum. tabi ki ilk zamanlarda o kadar erken uyumadı.ama çok geç saatlere de kalmadan gece uykusuna geçerdi.2,5-3 aylıkken düzeni oturmuştu şimdi 5 ay 9 günlük.abisi 3 yaşında.8-9 gibi ikisini de gece uykusuna geçirmiş oluyorum 🧿illa ki bazı günler ataktır,yorgunluktur saatlerinin şaştığı oluyo ama kısa sürüyor.ben gün boyunca o kadar çok yoruluyorum ki,gece dinlenebilmem için erken uyumaları şart. siz bakmayın 4 aydan önce düzen oluşmaz diyenlere.bebekler düzen ve istikrar severler. erkenden başlamak sizin işinizi kolaylaştırır .