Arkadaşlar oğlumda vurma davranislari var birde kendi başına oyun oynamıyor hep beni istiyor hareket halinde hep uzun zamandır da sürekli konuşuyorum oğlum vurmak yok acitiyor diye net açıklamalar yapiyorum ama bunu dürtüsel yapıyor gibi , artık ne yapacağımı bilemedim 3 yaşında suan aranizda varmı bu tür davranışları olupta sonrasonda düzeldi şunları vs yaptık diye önerileriniz dinlemek isterim💜🤲🏽🤲🏽🤲🏽