Kızlar bebeğim anne yanı beşikte yatmayı hiç sevmiyor ya uyutup oraya koydugumda gece boyunca sürekli kıpır kıpır kaç kez uyanıyor sonra dedim artık yanıma yatırıyım deneyim reflü yatağını kendi yatağımıza koyduk onda uyuyordu sabahları eşim gidince de yanıma yastığa alıyorum yakınımda uyusun zaman çok hızlı 🥹 yanlız yastıkla yanımda yattığında öyle guzel uyuyor ki kıpırdamıyor bile 😂acaba yatağa yastığa mı alıştı anlamadım ben yastıkla yatırmam da bir sorun olur mu acaba