Kızlar bi hafta oldu emzirme sonlandırma işim. Mememde şişlik var ve psikolojikman çok kötüyüm. Gerçi psikoloji kötülüğüm başka şeyden dolayı biz zehirlendik 4 gün önce ve toparlayamadım ama acaba bu emzirme sonlandırma da ruh halimin bu kadar çökmesini tetikledi mi ? Meme şişliği için bir şey yapmam lazım mı kendi iner mi? Ağrı falan yok