burcu_tokgz Kızlar aranızda bu mamayı kullanan var mı bebeğim 6 aylık tadım süreçlerindeyiz fakat sütüm yetmemeye başladı günde 1-2 öğün mama vermek istiyorum anne sütüne en yakın bu mamaymış kullanıp memnun kalan ya da kalmayan var mı ?
fatmakesenoglu1 burcu_tokgz bizde aptamil kullanıyorduk malum olaylardan değiştiriyoruz. marketlerde bulamadık internetten sipariş vereceğiz deneyip yazarım
alparslanmomms burcu_tokgz 13 aylık bebeğime dünden beri toplamda 3 kez verdim . Sanırım kabızlıga neden oldu . Henüz bekliyorum ama normalde günde 3 defa kaka yapıyordu bugün ve dün 1 kez yaptı . Biraz daha devam ederse sanırım mamayı değiştireceğim
uraskoom burcu_tokgz biz golden goat değil de baby goat kullanmaya başladık üç gün oldu sevdi bebeğim. Mesela bugün bu saate kadar 3 defa kaka yaptı normalde ya iki üç günde bir yapıyordu ya da günde bir yapıyordu
alikaspain burcu_tokgz keçi sütlü mama vr kızımı bu mamayla büyüttüm gelişmesini cok guzel destekledi öneririm
fatmakesenoglu1 burcu_tokgz golden goat a geçirdi doktorumuz daha bulamadım internetten sipariş vericem elimdeki aptamili kullanıyorum bitenee kadar
burcu_tokgz alparslanmomms aaa umarım kabız olmamıştır büyüdüğü için aslında gün 1-2 kez kaka normal diyorlar mama kullanan bebekler için ama siz daha iyi bilirsiniz 🌸
alparslanmomms Onun dışında bebeğim hep anne sütü aldı mamaları reddediyordu ama bunu içiyor demek ki tadı gerçekten fena değil
alparslanmomms burcu_tokgz sanırım kabız olmadı bugün 2. Kakayı da yaptı . Birkaç gün daha bekleyeyim . Güzel bi mama benim bebişim sevdi
tanemtanem burcu_tokgz kızım 1,5 aylıkken başladı içmeye hiç bi şikayetimiz olmadı 2. Kızımda 3 aylık onada bu mamayı verdim ondada sıkıntı olmadı çok memnunuz yani gayet iyi bi mama
cnsu77 burcu_tokgz biz 1 aylıkken kullanmıştık çok gaz ve kabız yapmıştı ama her bebekte farklı olur deneye deneye iyisini bulursunuz
fatmakesenoglu1 burcu_tokgz merhaba aptamil sonrası geçtik kullanınca tekrar yazarım demiştim. bebeğim çok sevdi 16 aylık ,sindirimi kolay
kmsleyllysf burcu_tokgz bende kullanıyorum canım sma kullanıyorduk 12 gün kabızlık yaptı sonra toplatıldı anne sütüm yok denecek kadar azaldı ama anne sütüne yakın diye golden goat başladık yaklasık 1 bucuk aya yakındır kullanıyorum severek içiyor ancak buda kakasını biraz zorluyor 3 4 günde bir kına renginde ve kıvamında yapıyoruz bazen zorlanıyoruz ama kilo alımı iyi gidiyor devam ediyorum bu yüzden