Bebeğim şu an 14 aylık biz de doğduktan sonra fark edildi detaylı ultrasonda hamilelikte çıkmamıştı. Açıkçası her Bebek’te farklı seyrediyor kimisinde kendi geçerken kimisinde ameliyat gerekebiliyor ya da uzun yıllar takip gerekebiliyor. Bizim böbrek değerleri sonrasında sintiğrafi çekilmişti iki aylıkken. Böbreğinin biri sıkıntılı değil ama diğer böbreğinde çıkım darlığı var ondan dolayı böbrek idrar biriktiriyor ve genişleme yapıyor. Neyseki ameliyat gerekmedi şu an için üçe bir takipteyiz ama maalesef geçmedi de. Geçmesini bekliyoruz. Eğer bebeğiniz erkekse sünnet öneririm zira enfeksiyona yatkınlık olabiliyor ve enfeksiyon işleri zorlaştırabiliyor sünnet enfeksiyonu önlemede etkili. Zaten sünnetten sonra da sık bez değiştirdim temizliğine hijyen hep dikkat ettim şükür şimdiye kadar enfeksiyon kapmadık. Kız bebek ise de ekstra dikkat etmeyiz öneririm hijyene. Dediğim gibi her bebekte farklı sebeple genişleme olabiliyor. İnşallah sizinki kendiliğinden geçen bir durum olur