tamamdanolmuss bunalım yaşıyor olabilirsiniz unutmayın ki ev toplanır düzen yeniden kurulur önceliğiniz kendi kafanızı toplamak olsun. Tükenmişlik sendromu yaşıyorsunuz sanırım ama bunu yaşayan tek kişi değilsiniz ve ben bunu sosyal medyaya bağlıyorum. Oradaki hayatlara özenme var çağımızın hastalığı bu çünkü. Ama size bir gerçeği söylemek istiyorum sosyal medya tamamen bi yalan yalanların üstünde kurulmuş hayat çoğu. Kameralar kapanınca neler oluyor bizler bilemeyiz bize sadece mükemmel annelik, kusursuz cilt, pahalı markalar, lüks yaşamlar yansıtılıyor. Farklılık yok kendinize bi sorun ben gerçek bir şey mi istiyorum yoksa yalanlarla inşa edilmiş bi gösteri dünyası mı? İnsanız yahu robot değiliz mükemmel değiliz olamayız bugün iyiysek yarın da iyi olmak zorunda değiliz. Her şeye her olaya yetişmek zorunda hiç değiliz bazı şeylerin normali güzeldir. Olması gereken bu inişler çıkışlardır lütfen kendinizi gerçek olmayan bi dünyaya bakıp da neden böyle değilim demeyin. Kusurlarımız ve hayat dinamiklerimiz olmasa gerçekten neyden zevk alabileceğiz ki