Bebeğim 20 günlük 4 gündür kaka yapmıyor hem anne sütü hemde mama veriyorum sütüm çok yok bebeğim 36+2 de biraz erken doğdu ama doğum kilosu iyiydi 3.300 gram doğdu beslenmesi de iyi ama kaka yapmıyor hep çiş yapıyor 2 günlükken sarılık oldu atlattık çok şükür şimdi hem kaka yapmıyor hemde yine derin uyumaya başladı tekrar sarılık olur diye de korkuyorum ilk bebeğim 4 gündür kaka yapmaması normal mi sizce gaz çıkarıyor çişini yapıyor ama kaka yok