Lohusalıkta da kendimizi salalım bir zahmet. Kadınız diye her daim süslü bakımlı olmak zorunda değiliz. 47 günlük bebeğim var, hergün duşa giriyorum ama bakımdır,makyajdır bunlara ne halim ne vaktim var. Zaten emzirme olduğu için makyaj ve parfüm vs kullanamıyorum. Temiz olmak yeterli bu süreçte.