alpaslanmom_ Kızlar internette gördüm bugün benimki 3 sizin kaç ? 1-) Süpür-Sil-Toz Al 2-) Sil-Süpür-Toz Al 3-) Toz Al-Süpür-Sil
alpaslanmom_ 10findiksever @esraalic @Balkizlarim @Pamukhanim_ kız ben toz almayı sona bırakınca sanıyorum ki ev yine tozlanacak yine süpürüyorum o döngü dönüyor ve temizlik bitmiyor 😀😀
incirreceli_06 alpaslanmom_ süpürmeden toz mu alınır bacım buda benim kafama hiç yatmıyor ben önce süpürgeyle mobilyaların tozunu süpürür sonra silerim oda duruma göre değişir leke varsa silerim mobilyaları yoksa sadece süpürgenin supurduguyle kalır mobilyalar
Balbulutu alpaslanmom_ ben toz almayı çocuklar durmayınca sona bırakınca evi tekrar süpürüyorum aynen aynıymışız 😃
alpaslanmom_ incirreceli_06 ben mobilyaların tozunu süpürge ile almıyorum ki önce buhar makinesi veriyorum sonra ıslak bezle tozlarını alır gibi siliyorum
Deletedmom2987 alpaslanmom_ önce toz alırsan süpürürken toz havaya kalktığı için yine tozlancak, süpürürüm silerim en son toz alırım