Kuzularinanasi elfsnmz-141 buyuk kizim kucukken boxer daha rahat ederdi.kucugum de aksine hic sevmiyor normal külot giyiyor.
Birkullanici elfsnmz-141 küçükken normal külot, büyüdükçe boxer aldım. Yazın sıcak oluyor ama normal külot yazın iyi
Nikita elfsnmz-141 ben LCW boxer kullanıyorum. 3-4 tane de kaynar derece için aldığım beyaz kilotları var. Bence kilotla daha rahat ediyor.
surprizbebe elfsnmz-141 ben kendimden pay biçerek normal külot diyorum. Kızıma da öyle alırım heralde. Ama yazın etek altına falan boxer iyi olabilir