Uzun yazabilirim çok doluyum okursanız teşekkür ederim. 3 yaş 2 aylık oğlum var gurbetteyiz sürekli bi benimle oyun oynama isteği var bitmek tükenmek bilmeyen. Şu zamana kadar 10 dk dan fazla kendi kendine oynadığını görmedim. Yanından kalkmazsam saatlerce oyun oynar benimle. Ama iş yapacaksam veya telle konuşacaksam yada kafa dinlemek istersem saçma sapan ya ortalıkta dolanır yada beni darlar. Günde iki üç saat tv izletiyorum yoksa zaman aslaa geçmiyo sabah 8 akşam 6 beraberiz. Hamur oynama, boya yapma, araba oynama, lego, hava yağmurlu değilse dışarı çıkma vs derken bunları toplasan 3-4 saat yapıyo ve geri kalan saatler tamamen kaos olarak geçiyo. Aşırı bunaldım aşırı gerginim aşırı yorgunum enerjim yetmiyo artık çocuğa. Var mı benim gibi olan çözüm bulan?