mombarbie_ İkinci bebişimide kucağıma aldım ama sil baştan gibi bazı şeyleri unutmuşum Göğüslerim çok dolu şükürler olsun ama canım yanıyor ve bebeğinde doğal olarak hepsini içemiyor tam bir rahatlama yok normal mi ya da bir şey yapmam gerekli mi
minniks mombarbie_ sagman lazım yoksa mastit olursun gogusler tam bosalmadıgı icinde bi sure sonra sutun azalmaya baslar
nnoktaa mombarbie_ canımmmmm tekrar hayırlı olsun. Sağım yap mutlaka. Sağlıkla büyüsün güzel kızımız 💕🥰🥰🥰🥰
mombarbie_ Sanırım elektrikli pompa alacağım elimdeki süt toplama pompası çok iş görmüyor ilkinde lazım olmayınca gerek duymamıştım bunda ama süt toplama pompası çok işimi görmedi biraz rahatlattı sadece
minniks mombarbie_ aynen o pek ise yaramıyo mamajoo ikili elektrikli gogus pompasını oneririm ben 3 sene once ilk kızımda aldım kucuk kızımdada onu kullandım 😊