kursatmommy Merhaba kızlar kullanıp memnun kaldığınız yapışmayan kek kalıbı arıyorum karar veremedim ne kullanıyorsunuz 😅
_YanakReisinAnnesii kursatmommy nehir almıştım onu kullandım kaç defa hiç yapışma yaşamadım. Karacadan da aldım ama onu daha kullanmadım 😂Kalite olarak ikisi de güzel.
berenkusum kursatmommy a101e gelen nehir marka almıştım 3 sene önce. Daha hiç yapıştığını görmedim. Sık sık kek yaparım. Yapmadan önce tereyağı veya margarinle iyice yağlayıp buzdolabına koyuyorum
kursatmommy berenkusum nehir markayı gözüme kestirdim galiba onu alıcam siz hangisini kullanıyorsunuz