Arkadaşlar artık çok yoruldum. 4buçuk aylık kızımın yaklaşık son 1 haftadır gündüz uyku düzeni bozuldu. Ayakta sallamak da bunun yanı sıra iyice beni bunaltıyor. Ayakta sallamayı bırakmak istiyorum ve bunun için her türlü yolu deniyorum ama ayakta sallamazsam uykuya geçmiyor bir türlü uyku saati iyice açılırsa hiç uyumuyor çok zorluyor daha doğrusu ve normalde üç uyku yapardı öğlen iki 2,5 saat uyurdu mesela ama şimdi 1 saat belki uyuyor belki uyumuyor toplam dört uykuya çıktı bu ay da dört uyku da normalmiş araştırdım ama kızlar ne olursunuz bir el atın ben ayakta sallamayı bırakmak istiyorum 1 saat falan ayağımda sallıyorum anca uyuyor onda da 1 saat uyuyor zaten kendisi hiçbir şey yapamaz oldum özellikle gece uykusuna geçirirken 2 saat uğraşıyorum uyutmak için