Prensesannesi11- Kızlar merhaba 9 gün adetim geçti 2 kez test yaptım negatif dün gece de kan verdim yine gebelik yok neden adet olamadım anlamış değilim ne yapmam gerekiyor
Hafsaannesi Prensesannesi11- aynı şeyi ben de yaşadım 13 günün sonunda oldum bu ay gecikiyo sanırım herkesin bi risk yoksa sizin de gecikmiştir
irem10 Doğumdan sonra 3. Ayda adet oldum benim de 10 gün geçikti şu an bence bir yıl normal böyle gecikmesi
Hafsaannesi Prensesannesi11- aynen çok küçük bir ihtimal de olsa geç döllenme olabilir ama kanda az da olsa yüksek çıkardı