emirefemom papatyakokusu123 Ben farklı bir marka kullanıyorum ama kesinlikle pişman olmazsınız kurutma makinesi kolaylık resmen hayırlı olsun güle güle kullanın
papatyakokusu123 emirefemom Ay inşallah kıs günü de kıyafetleri kurutmak çok zor ve 3 cocuk olunca çamaşır hem zor kuruyor hem yetişmiyor
papatyam-34 papatyakokusu123 Evet gerçekten büyük kolaylık evimde balkon yok yazın bile kullanıyorum 😂
emirefemom papatyakokusu123 İnsan öyle bi alışıyor ki yazın bile asmıyorum balkona hem de evden toz büyük ölçüde kalkıyor
papatyakokusu123 emirefemom Bide mesela çamaşırları balkona bile assak kurutma makinesinden çıkan tozu inanamadım annem de var bi ton toz çıkıyor