Hanımlar oğlum 31 aylık konuşması güzel ilerliyordu her şey yolundaydı aniden kelime tekrarı şeklinde kekelemeye başladı mesela anne ne yapıyorsun diyecek anne anne anne anne ne yapıyorsun şeklinde söylemeye başladı sürekli olmuyor ama tabi gün içinde bariz bir şekilde çok kez oluyor anne burnum aktı diyecek mesela anne burnum burnum burnum aktı şeklinde bir kelimeye takılıyor bu geçici bir durum mu böyle bir şey yaşayıp kendiliğinden düzeldi diyen birisi çıkarsa okadar mutlu olurum ki var mı yaşayan yorumlarınız nedir