Mama değiştiriyorum
Aptamil pronutra kullanıyoruz 3 numara sadece bu mama kabul etti.
Ama haberlerde içime kuşku düştü
Ve artık bütçe mizde çok zorluuor yetişmiyo
Hangisi sizce Bebelac aldım öncesinden ama çok iştahlı içmedi gaz kusma kabızlık olmadı ama iştahlı değildi