rab25 el ayak değil ama 6. Hastalık diye bir durumda var benim kızım 1 yaşındayken geçirmişti önce düşmeyen 3-4 gün süren dirençli ateşle başlıyor ne yaparsanız yapın düşmüyor ağız içi de hep yara olmuştu süt emmiyordu biberon kabul etmiyordu. Sonra ateş durdu vücudu tamamen benek benek oldu o da bir kaç gün sürdü ve kendiliğinden geçti ve çocuk kendine geldi. Eğer oysa bu hastalıkta ilçe tedavisi pek yok kendiliğinden geçmesini bekliyorsunuz doktorda pek ilaç vermiyor ama ateş vs bir durum yoksa şu çiçeği olabilir dediğiniz gibi.