humanur09 Minnakelifim üzülmeyün başka odaya yedek diye kullanın büyük odaya yeni yapın canınızı sıkmayın böyle şeylere
Minnakelifim humanur09 keşke öyle olsa ama bütün odalarda yeni yapıldı yedek kullanılacak gibi değil diğer camlarım yere kadar
ilenalemin Minnakelifim onu anladım.ölçü olarak ne verdiniz.hangi ölçüler tutmadı onu anlamadım.ama neyse
Kuzularinanasi Minnakelifim perdeciye yikamadan ve kullanmadan bi danis .en azindan 2.el fiyati gibi geri alir belki bi teklif edin.sen de yenisini yaptirirsin.bu sekilde kullanamicaksan evde durmasinin da anlami yok cunku.
betul97_ Minnakelifim Modeli bilemediğim için baştan diktirmek daha iyi olur tabi de o da masraf diye yazdığınız için aklıma bir bu geldi. Olmazsa 2.el olarak satın baştan diktirin başka bilemedim
Kuzularinanasi Minnakelifim olmazsa da en azindan annenin veya kayinvalidenin lazimsa uyuyorsa ona hediye edebilirsin
tecrubeli Minnakelifim 80 cm kısa kalmış anladığım kadarıyla, o boyda uzun püsküller oluyor perde rengine uygun veya zıt renk alıp diktirebilirsiniz çok farklı olur veya daha farklı kumaş olabilir