Kızlar oğluma aşı takvimi çıkartmıştık. 2.ve 5. Aylarda rota yapılacaktı. 2. Ayda yapıldı fakat bu ay rsv oldu . Ha geçer bu gün yarın derken dün yaptırabildik. Yarın 6 aylık oluyor. Demin öğrendim ki 24 haftadan önce yapılması lazımmış. Oğlum 26 haftalık. Bişey olur mu?