urasmomy_ düşmez düşsede ardından artışa devam eder. Afganistan’a kölelik geldi, Amerika İran’a donanma gönderiyor. Bir yandan gözü Grönland’da. Yatırım tavsiyesi değildir ama elinize geçen parayı altına çevirmek şu süreçte en mantıklı olan. Dünyanın düzeni değişiyor çünkü bir kaç seneye kalmaz enflasyon tekrardan hızlı artışada geçebilir. Yani ev, araba, altın ne alınacaksa korkak olmamak gerek diye düşünüyorum. Tekrar söylüyorum yatırım tavsiyesi değil 🍀