Kızlar sabah 7 gibi uyandığında 100 cc mama, 9 buçuk gibi kahvaltı ve sonrasında ilk uyku . Uyanınca çorba . 13 14 civarı meyve ve ikinci uyku . Saat 15 civarı uyandığında anne sütü 180 cc . 16.00 gibi yine minik bi ara öğün. Akşam 18 00 -19.00 civarı akşam yemeği ardından 180 cc anne sütü
Kafama takılan şu; öğlen saat 15:00 civarı uyandiginda anne sütü yerine ne verebilirim muhallebi tarzı şeyleri hiç sevmiyor meyve de zaten diğer ara öğünlerde yeterince yiyor?