mystery00 bende sizin gibi ikinci kızıma hamile kalmıştım , o doğunca büyük kızımı kendi odasına geçirdik babası bi süre onunla uyudu yatağına alıştırdı bende park beşikle yatak odasına bebekle kaldım. Sonraki sene küçük kızımın beşiğini de ablasının yanına taşıdık gece emmesini bırakmıştı bize de ona da çok rahat oldu. Hem kardeşler birlikte kalmayı öğrendi hem herkes odasına yatağına alıştı