Ya arkadaşlar var mı benim gibi olan 6 senedir panik atakla uğraşıyorum küçük bebeğim var ve atak tuttuğu zamanlar ne yapacağım bilmiyorum tek bakıyorum bir de bebeğime ilaç da kullanıyorum ama arada yine yokluyor beni yarım saat önce tuttu yine daha da sakinleşemedim beynim uyuşuyor yüzüm uyuşuyor beyin kanaması mı geçiriyorum diye kendimi sıkıyorum ilk tuttuğundada yarım saat önce aşırı çarpıntım vardı kalp krizi mi geçiriyorum yoksa diye sıktım kendimi sakinleştiremedim kendimi bir türlü