sengl335_ normal bir cocuk anlattiginiza gore. Tipik gelisen cocuklar da kendi aralarinda mizac olarak ayrilirlar. Belki cocugun karakteri oyle az konuşacak, belki sakin bir karakter. Bekleyin daha erken. Benim oglum 17 aylik konusmasi iyi ama arkadasimin 17 aylik kizi var o da sizinki gibi. Ikimizin cocugu da saglikli sadece karakterleri farklı. Sizinki de oyledir gibi duruyor uzulmeyin. Sadece ekran vermeyin boool bol her yaptiginizi anlatin konusun sarki soyleyin. Baska bir seye gerek yok