Canlar oğlum on aylık geçen hafta doktor kontrolünde doktorumuz artık gece beslenmesine ihtiyacı olmadığını söylemişti kilosu gayet yerinde
Ben zaten normalde de rüya öğünü yapıyordum iki kere fakat son zamanlarda çok sık uyanmaya başlayınca bunun alışkanlık olabileceğini düşündüm ikinci çocuk tecrübesiyle
İlk üç gece bire düşürdüm sonrasında dün itibari ile artık kestim
Normalden uzunca bir süre uyudu 8:30’da uyumuştu saat 4:00’e kadar uyudu gece fakat dörtten altıya kadar çok sık kalktı su verdim ara ara ve emzik
Bu emzik konusu da kafamı karıştırıyor sizce böyle su ve emzik ile başka bir alışkanlık edinir mi?