mirasell70 benimde 4 aylık bebeğim var kırkimiz cikinca gitmiştim önce özele sordum o adetliyken gel takalım demişti sonrasında devlete gittim o farketmez adeti beklemeyelim dedi taktı ani az bı ağrı oldu o gün içinde de hafif kasik ağrısi ve bir iki gün lekelen me oldu 1 hafta sonra kontrole gittim iyi memnunum ama doğumdan sonra hiç adet olmadim henüz sprilanin etkisi varmı bilmiyorum