selinkkk 65 kg hamile kaldım 80 ile doğuma gittim 21 gün yoğun bakım sürecimiz oldu o sırada hem psikolojik olarak hemde süt olsun diye sürekli yedim sonra mide büyüdü tabi surejli yeme isteği oldu en son 95 görünce dedim artık durmaliyim iki öğün besleniyorum bol su ve hergun evde 30 DKK spor yapiyorum emzirdigim için fazla öğünlerden kısmak istemiyorum suanlik iyi gidiyorum gibi bakalım kendime küçük hedeflr koydum 95 den 80 incem dedim 80 den 70 inerim şimdi bir anda 60 ineceğim dersem modum düşüyor o kadar kiloyu nasıl vereceğim diye 😂😂