bebeğim 3245 kg doğdu, şimdi 3 ay 10 günlük 5800 kg doğuma göre kilosu iyi fakat 2 hafta önce kontrole gittiğimizde 5700dü. 2 haftada anca 100 gr almış kakasını çişini iyi yapıyor aslında huzursuzluğu da yok genel olarak emziriyorum sadece arada bir mama takviyesi yapıyoruz ama neden böyle oluyor anlamıyorum moralim çok bozuldu