Deletedmom2987 iki numara uç kullanıyorum yavaş akışlı, ucu yırtılmış sanırım çok gidiyor emerken 3m+ yazan biberon emziği, 3 ay üstü bebekler için mi oluyor anlamadım bir de akışı nasıl boğulur mu yine içerken ?
alpmila Deletedmom2987 kaç aylık brbeginiz 3 numarayı 6 ayda kullanmaya başladık öyle hızlı akmıyor, zaten avent’in emzikleri hızlı akışlı değil mesela şu an 4 kullanıyoruz onu da çekmediği gelmiyor yavaş yavaş içiyor
defnennannesi Deletedmom2987 benim kız 4 buçuk aylık 3 numara kullanıyoruz yani 3 .6 ay olarak geçiyo
Deletedmom2987 Nacafa ben akışını soruyorum hızlı mı diye kullanmadığım biberon ucunun hızlı akıp akmadığını bilemem değil mi ?