Hanımlar merhaba,
Postu kendim için değil, görümcem için açıyorum; önce bunu belirtmek isterim.
Bebek düşünüyorlar ve 3. senelerinin sonunda bu ayın 15’inde aşılama yapıldı. Aşılamadan önce çatlatma iğnesi de kullanıldı. Aşılamadan sonra doktoru, Progestan benzeri ama farklı bir marka olan bir ilaca başlattı ve doktorun söylediği süre boyunca ilacı düzenli olarak kullandı.
Doktoru, “İlacı kestikten sonra bir hafta içinde regl olmazsan hamilelik ihtimali olabilir” demiş.
İlacı kestikten 2 gün sonra hafif kahverengi lekelenme olmuş. Ped takmış ama devamı gelmemiş; sadece tuvaletten sonra peçeteye gelen bir akıntı şeklinde olmuş.
Dün ise bir kerelik, biraz daha kırmızıya dönük ve hafif parçalı bir akıntı yaşamış.
Bunu yaşayan var mı?
Aşılama sonrası yerleşme kanamasında parça gelir mi?
Benim kendi hamileliğimde böyle bir durum olmadı. Sadece dış gebeliğimde benzer şeyler yaşamıştım.
Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim