Hanımlar 11 aylık bebeğim var bana karşı aşırı dirençli her yolu denedim bir uyku saatlerini takip edip o saatlerde yatırmaya çalıştım , tamamen saldım kendi ne zaman uyumak isterse uyusun kalsın dedim ama bıraksan çocuk hiç uyumucak yada işte aşırı zamansız vakitlerde uyuyup gecenin bir yarısı uyku bir yarısı uykusuz vs vs olacak eşim şuan yanımızda yok 5 6 aydır zaten bana da aşırı bağlı aşağıda kayınvalidemler var onlara gidince öylece kucakta bile uyuyup kalıyor ama ben resmen savaş veriyorum uyuması için 3 en iyi ihtimalle 2 aydır böyle artık napacağjmı bilmez bir haldeyim bebeği böyle olan çözüm bulan var mı??